Szalonetikett

GYIK, Szalonetikett – közös érdekünk, hogy ezeket tudd!

Maximális elhivatottsággal, tudásunk legjavát nyújtva dolgozunk, de vannak olyan kérdések, amik már a szalonba lépés előtt, vagy annak elhagyása után felmerülhetnek benned.

 

Alap kérdések – árak, konzultáció, időpontok

  1. Mennyire lehet kalkulálni a weboldalon található árakkal?

Hajfestési és hajszínváltoztatási áraink tájékoztató jellegűek, hiszen itt a végösszeg az elhasznált anyagmennyiségtől és a hajaddal dolgozó fodrász személyétől is függhet. (Fodrász, senior fodrász vagy mesterfodrász.)

Nem jártál még nálunk?

Ez esetben, bizonyos hajfestési szolgáltatásaink előzetes konzultációhoz kötöttek. A konzultáció szerepéről, fontosságáról a következő vázlatpontban olvashatsz.

  1. Miért szükséges a Heiszler Szalonban a konzultáció?

Nem sablon szolgáltatást nyújtunk, azaz nemcsak bejössz, és belecsapunk. Hogy profi munkát végezhessünk, elsőként felmérjük a hajad állapotát, meghallgatjuk az igényeidet, elképzeléseidet. Elmondjuk, mindezt hogyan tudjuk megvalósítani, mennyi időbe telik majd – vagy esetleg, hány alkalom szükséges a vágyott eredmény elkéréséhez. Ekkor természetesen a költségeket is megbeszéljük.

Amennyiben időpontot foglalsz a konzultáción, 5000 Ft előleget kérünk.

  • Ha igénybe veszed a szolgáltatást, ez annak díjából a fizetéskor levonásra kerül majd.
  • Ha 48 órán belül mondod le az időpontot, az előleg nem jár vissza
  • 48 órával az időpont előtti lemondás esetén pedig visszaadjuk.

 

  1. Nincs időpont a választott fodrászhoz, pedig sürgős lenne.

A Heiszler Szalonban mindig teljes értékű időt és odaadást biztosítunk vendégeinknek. Éppen ezért, senkinek sem előnyös megoldás az, ha valahova csak „beszorít” a szakember!

 

Ha mégis azonnali megoldást szeretnél, az alábbi ajánlatunk van számodra:

1, Ha a szalonunkban esetleg más fodrászoknál van szabad időpont, nyugodtan jelentkezz be egy kollégához! Nekünk a Te elégedettséged a legfontosabb, sértődés biztosan nem lesz a kollégák közt! Mivel a vendégek festéstörténetét dokumentáljuk, az érkezés előtt pedig egyeztetünk velük, mire van szükségük pontosan, minden vendégünk hajszíne rendszerünkben nyilván van tartva így minden kollégánk képes elkészíteni a megszokott/vágyott frizurádat.

 

 

2, Expressz VIP időpontra van lehetőség fodrászainknál.

 

 

A VIP-időpontról bővebben: ha nincs máskor rá lehetőség, a választott fodrászod munkaidőn kívül is bemegy a szalonba, és elkészíti a frizurádat, 30%-os felárral.
Erre mi egyáltalán nem akarunk rávenni, szeretjük a munkánkat, és azt is, ha pihenhetnek a fodrászaink. Viszont azt is szeretnénk, hogy tudd, van ilyen extra szolgáltatás opciónk.

Külön eset: az esküvő

Fodrászaink szabad  szombatjukon vagy vasárnap is rendelkezésedre állnak, hogy bejöjjenek csodás frizurádat elkészíteni. Ez esetben: szombaton 15 000 Ft-os, illetve vasárnap 20 000 Ft-os pótdíjat számolunk fel.

4.Időpont és szolgáltatások

 

  • Ellenőrizd a visszaigazoló emailt!

Mind az időpontra, mind pedig a szolgáltatásra vonatkozóan, a foglalást követően azonnal küldött visszaigazoló email tartalma a kizárólagos irányadó – kérünk, hogy minden esetben ellenőrizd Te is.

  • Késés az időpontról

Akkor tudunk rugalmasak, ha te is: mivel népszerű, csúcsminőséget biztosító szalonként elég szoros időbeosztás szerint dolgozunk, munkarendünkbe legfeljebb 10 perces késés fér bele! Ezért, ha késel, előfordulhat, hogy esetleg várnod kell az érkezést követően, vagy egy festés-vágás kombinációból csak az egyiket végezzük el. (Viszont a kihagyott szolgáltatás díja is felszámolásra kerül a fodrász időkiesése miatt.)

A maximális késési időt mi is betartjuk, garanciával: amennyiben fodrászunk 20 perces késéssel kezd hozzá a frizurádhoz, fizetésnél jelezd a recepción és a szolgáltatás teljes díjából 20%-ot elengedünk.

Rendszeres késő vagy, és velünk se lenne ez másképp? Ez esetben sajnos fontos, hogy még most tisztázzuk: nem lesz sikeres köztünk az együttműködés.

Az, hogy időben érkezz, közös érdekünk, és a frizurád is hálás lesz érte. Ne kérj minket olyasmire, hogy csapjuk össze sietve a munkát, hiszen nálunk a minőségi munka az első, és ez 100%-ban a te elégedettségedre szolgál majd.

  • Előlegfizetés és az időpont lemondása

Az időpont lemondása telefonon, vagy akár a visszaigazoló email-en keresztül is lehetséges, figyelembe véve a nyitva tartást – de csak minimum 48 órával korábban ingyenes. 48 órán belül felszámoljuk az előleg díját!

A mindig készpénzben fizetendő előleg egy biztosíték arra, hogy a vendég megjelenjen adott időpontban. Nagy szalon vagyunk, szinte állandó teltházzal, egy-egy átszervezés bizony komoly kihívást jelent nekünk. Fodrászaink gyakran több hétre be vannak táblázva, így fontos, hogy várólistás vendégeinket időben értesíthessük egy-egy felszabaduló időpont esetén.

A foglalt időpont előtt 48 órával értesítő email és sms megy ki – de kérünk, hogy ne erre alapozd az emlékeztetést, mert az eltévedt, spambe kerülő stb. üzenetekért, nem tudunk felelősséget vállalni.

Rendszerünk rögzíti az utolsó pillanatban lemondott és elfelejtett időpontokat, így, ha egy vendég esetén ez kétszer megesik, onnantól kezdve a szolgáltatás teljes díját előre kérjük. Amennyiben még ez esetben is 48 órán belül kerülne lemondásra az időpont, a szolgáltatás díja nem jár vissza!

 

  • A fizetés a recepción történik – de sokan felteszitek a kérdést, hogy ” Mi a helyzet a borravalóval”?

A recepción hagyott borravalót természetesen, az utolsó forintig megkapja minden fodrászunk a munkanapja végeztével.

  1. Mehetek-e gyerekkel a szalonba?

Nekünk fontos, hogy számodra értékes énidő legyen a nálunk töltött néhány óra, így azt javasoljuk, ne hozd magaddal a kicsit – legfeljebb akkor, ha neki is frizuraigazításra van szüksége! Természetesen megoldjuk, ha mégis gyerkőccel jössz, de a munkánk alapvetően komoly koncentrációt igényel, és profizmusunkat akkor tudjuk leginkább megcsillogtatni a frizurádon, ha nyugodt, kiegyensúlyozott módon tehetjük ezt meg. (Ráadásul a kicsi is könnyen lehet, hogy unatkozna a sürgő-forgó-koncentráló fodrászok között )

  1. Garancia

A szolgáltatástól számítva 7 napig van lehetőséged kifogást jelezni felénk az alábbi elérhetőségek valamelyikén: 06202275156-os telefonszám vagy info@heiszlerszalon.hu email-cím.

Konkrét eshetőségek:

  • Hazaértem, de nem vagyok elégedett a színnel, pedig a szalonban az voltam. Mit tegyek?

Hívd fel a szalont! A fodrászoddal könnyen tudjátok egyeztetni azokat a pontokat, ahol esetleg elcsúszott köztetek a kommunikáció, és meg tudtok egyezni egy közös megoldásban.

(Sok esetben egyébként, az egyes fényviszonyok teljesen másképp mutatják meg a frizurát – nekünk is voltak már erről bejegyzéseink. Ha a sárgás tónusú fürdőszobai villanynál például sárgásabb a hamvas szőkéd, nem kell megijedned, csak a fény játszik a szemeddel.)

  • Hazaértem, és észrevettem, hogy egyik oldalon rövidebb a hajam. Mit tegyek?

Gyere vissza a szalonba! Kisebb hibák profiknál is adódhatnak, de ekkor is jelen kell, hogy legyen a szakmai alázat. Ha egy fodrászunk ilyesfajta visszajelzést kap, az csak még nagyobb odafigyelésre sarkallja – neked pedig természetesen, ingyen végezzük el a korrekciót.